AnasayfaKapıSSSAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sonraki
YazarMesaj
Hermione Granger
5. Sınıf Gryffindor Öğrencisi
5. Sınıf Gryffindor Öğrencisi
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1175
Yaş : 27
Nerden? : Olmak istediğim yerin az uzağından...
Rp Sevgilim : •●◦Jack Sparrow◦●• Biri var ki.. O kendini biliyo[R]
Savaş Tarafım : Samimi olmayı vaad edebilirim, tarafsız olmayı AsLa! ---> -Dumbledore's Army-
Yaşım(Rp\'de) : 15 [aslı=16,5]
Asam : ~Kalp Çakrası~
Kan Saflığı : Muggle doğumlu~
En Belirgin Özelliği : cesur
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 24/04/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
10/100  (10/100)
Rp Gücü:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   C.tesi Haz. 21, 2008 6:53 am

hiiiiççç duymadım ... [ve memnunum :P ]


Ansızın gelecek gibisin,
Gözlerindee çocuuk kaygılar...
Tam beni sevecek gibisin,
Ani bir yaaağmuur;
Mevsim İlkbahhaar..![Ron'a ithaf edilmiştir...]

[Şarkının adı -Kurumuş Ölüyorken-]

_________________
Özledim... Hepinizi, herşeyi çok özledim...

Enes bu takım mükemmeel!! (: alkıs
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://hogwarts.turkforumpro.com
Ronald Bilius Weasley
5. Sınıf Hufflepuff Öğrencisi
5. Sınıf Hufflepuff Öğrencisi
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 96
Yaş : 27
Nerden? : Londra
Rp Sevgilim : Seni Hep Seveceğim [O Kendini Biliyor xS]
Savaş Tarafım : ~Dumbledore's Army~
Yaşım(Rp\'de) : 15
Asam : Sadık Baykuşun Nankörlüğü
Kan Saflığı : Safkan
En Belirgin Özelliği : Komik =)
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 20/06/08

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   C.tesi Haz. 21, 2008 8:13 am

Feridun Düzağaç =) O şarkı çok hoş yav

Bana baktığın gibi aynaya bak
Yağmuru sapladın içime tam kurumuş ölüyorken
Ansızın gelecek gibisin
Gözlerinde çocuk kaygılar
Tam beni sevecek gibisin
Ani bir yağmur
Mevsim ilkbahar


Buraya bitiyorum zaten =)
____________________________________________

Düşlerime Kal [Hatta şarkı sözünü yazayım]

Kalbimde bir pişmanlık olma
Tenimde sıradan bir anı
Yatağımdaki tükeniş olma
Düşlerime kal
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Hermione Granger
5. Sınıf Gryffindor Öğrencisi
5. Sınıf Gryffindor Öğrencisi
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1175
Yaş : 27
Nerden? : Olmak istediğim yerin az uzağından...
Rp Sevgilim : •●◦Jack Sparrow◦●• Biri var ki.. O kendini biliyo[R]
Savaş Tarafım : Samimi olmayı vaad edebilirim, tarafsız olmayı AsLa! ---> -Dumbledore's Army-
Yaşım(Rp\'de) : 15 [aslı=16,5]
Asam : ~Kalp Çakrası~
Kan Saflığı : Muggle doğumlu~
En Belirgin Özelliği : cesur
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 24/04/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
10/100  (10/100)
Rp Gücü:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   C.tesi Haz. 21, 2008 1:45 pm

Şarkının başı çok güzel yaa;
Beni sana çağıran her ne ise sustur
Yaşanınca tükenir bilirsin

Gemilere yük yüreğim, gemiler okyanuslara
Düşlerime kal...

Gözlerime bak, gözlerimi yak
Bu kadarı yeter, düşlerime kal

Kalbimde bir pişmanlık olma
Tenimde sıradan bir anı
Yatağımdaki tükeniş olma
Düşlerime kal...
Ve tabii kiii ;;; Feriduuunn Düzağaaçç :69:


___________________________________________

Hadi bakalım adını da bilin ...


Ben hilebaz körebe...
Cesaretim yok görmeye sensiz perişan hallerimi,
Şu üç günlük yalan dünyada,
Fikrimiz düşmüş belada...


Sana dokunamadıkça anlamaz hayattaaan, sefil içim... sefil içim... sefil içim ...


_________________
Özledim... Hepinizi, herşeyi çok özledim...

Enes bu takım mükemmeel!! (: alkıs
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://hogwarts.turkforumpro.com
Ronald Bilius Weasley
5. Sınıf Hufflepuff Öğrencisi
5. Sınıf Hufflepuff Öğrencisi
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 96
Yaş : 27
Nerden? : Londra
Rp Sevgilim : Seni Hep Seveceğim [O Kendini Biliyor xS]
Savaş Tarafım : ~Dumbledore's Army~
Yaşım(Rp\'de) : 15
Asam : Sadık Baykuşun Nankörlüğü
Kan Saflığı : Safkan
En Belirgin Özelliği : Komik =)
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 20/06/08

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   C.tesi Haz. 21, 2008 9:05 pm

Feridun Düzağaç ~ Senin İçin :D

Sesimin gölgesi ol
Şarkılar söylerken yanımda bulayım seni
Hüzün gözlerinden akmasın
Yarın çok geç hemen şimdi
Ellerin...

Böhüü duygulandım. :62: Şarkısının adını bulabilir misiniz ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Hermione Granger
5. Sınıf Gryffindor Öğrencisi
5. Sınıf Gryffindor Öğrencisi
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1175
Yaş : 27
Nerden? : Olmak istediğim yerin az uzağından...
Rp Sevgilim : •●◦Jack Sparrow◦●• Biri var ki.. O kendini biliyo[R]
Savaş Tarafım : Samimi olmayı vaad edebilirim, tarafsız olmayı AsLa! ---> -Dumbledore's Army-
Yaşım(Rp\'de) : 15 [aslı=16,5]
Asam : ~Kalp Çakrası~
Kan Saflığı : Muggle doğumlu~
En Belirgin Özelliği : cesur
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 24/04/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
10/100  (10/100)
Rp Gücü:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   C.tesi Haz. 21, 2008 9:33 pm

Feridun Düzağaç--------------Gölge





gözlerimi açsam da sen çıksan karşıma
gel beni azad et, kayboldum karanlıkta
ben bizi unutmam gitmek yakışmaz bana
yolcuyuz hayatta sen gel otur yanımaaa[rupert'ıma]

_________________
Özledim... Hepinizi, herşeyi çok özledim...

Enes bu takım mükemmeel!! (: alkıs
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://hogwarts.turkforumpro.com
Keira K. Walker
Admin&İksir Prof.&Ravenclaw Sorumlusu
Admin&İksir Prof.&Ravenclaw Sorumlusu
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 3788
Yaş : 26
Nerden? : Paris
Rp Sevgilim : Paul Walker
Savaş Tarafım : Zümrüdüanka Yoldaşlığı
Yaşım(Rp\'de) : 22
Asam : Kedi Pençesi
Kan Saflığı : Safkan
En Belirgin Özelliği : Paranoyaklığı
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 19/04/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
100/100  (100/100)
Rp Gücü:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   Cuma Haz. 27, 2008 9:59 am

Pinhani :D

Bu akşam seni çook özledim.. Bütün şarabı tek başıma içtim..

_________________

Paul<3Keira

Sevmek için çok geç, kaybetmek için çok erken
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Bonnie Kathleen Weasley
Muggle
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 730
Yaş : 25
Nerden? : Diagon Yolu
Rp Sevgilim : Daniel Radcliffe
Savaş Tarafım : Zay...
Yaşım(Rp\'de) : 20
Asam : ::çıLgıN ZeKa::
Kan Saflığı : Safkan
En Belirgin Özelliği : Delü:)
Kayıt tarihi : 19/04/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
100/100  (100/100)
Rp Gücü:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   Cuma Haz. 27, 2008 11:20 am

Bilyorum :P
Tabutlara sığmayacak kadar intihar var şeytanın siparişi dünyanın ninnisi olmuş sirenler yarab bizi özler şah damarım aktıkça yaşını silerim çeşmin umut nerdesin yine gittin nerelere gittin ben seni göremeden!!!:P

_________________
[center]

Daniel
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Keira K. Walker
Admin&İksir Prof.&Ravenclaw Sorumlusu
Admin&İksir Prof.&Ravenclaw Sorumlusu
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 3788
Yaş : 26
Nerden? : Paris
Rp Sevgilim : Paul Walker
Savaş Tarafım : Zümrüdüanka Yoldaşlığı
Yaşım(Rp\'de) : 22
Asam : Kedi Pençesi
Kan Saflığı : Safkan
En Belirgin Özelliği : Paranoyaklığı
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 19/04/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
100/100  (100/100)
Rp Gücü:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   C.tesi Haz. 28, 2008 9:35 pm

Bilmiyorum..

Ben Leyla olmuşum kimin umrunda?.. Mecnun çoktan gitmişken..

_________________

Paul<3Keira

Sevmek için çok geç, kaybetmek için çok erken
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Melyssa Nelly Dearborn
Tılsım-Muska Profesörü/Balyumruk Şekerci Dükkanı Sahibi
Tılsım-Muska Profesörü/Balyumruk Şekerci Dükkanı Sahibi
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 261
Yaş : 25
Nerden? : Evden
Rp Sevgilim : yok..
Savaş Tarafım : ZAY
Yaşım(Rp\'de) : 21
Asam : Anka Dokunuşu =) Dokununca ne olacaksa :/
Kan Saflığı : safkan
En Belirgin Özelliği : Canayakın , agresif , soğukkanlı
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 21/06/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
50/100  (50/100)
Rp Gücü:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   Paz Haz. 29, 2008 9:29 am

Şebnem Ferah heralde..

Sonsuz karanlık bu yaslı gününde /Yâd insan oğlu bu durmaz sözünde/Nerden bilinmez bu kin gözlerinde/Yansır bu korkun sararmış yüzünde.

_________________



Bazıları Artık Hiç Umrumda Değil!!
Değer Verdiklerim Kendilerini Biliyorlar Zaten!!
Ama Yine De Hatırlatayım


Esra , Derya
Ahmet , Murat
Berke , Rıdvan
Reyhan , Elif
Aybüke , Melis <3
Ekin , Ece

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Keira K. Walker
Admin&İksir Prof.&Ravenclaw Sorumlusu
Admin&İksir Prof.&Ravenclaw Sorumlusu
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 3788
Yaş : 26
Nerden? : Paris
Rp Sevgilim : Paul Walker
Savaş Tarafım : Zümrüdüanka Yoldaşlığı
Yaşım(Rp\'de) : 22
Asam : Kedi Pençesi
Kan Saflığı : Safkan
En Belirgin Özelliği : Paranoyaklığı
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 19/04/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
100/100  (100/100)
Rp Gücü:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   Paz Haz. 29, 2008 11:16 am

Pentagram

Bu ara ihtiyacım var sana , ellerimi sakın bırakma..

_________________

Paul<3Keira

Sevmek için çok geç, kaybetmek için çok erken
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sirius Black
Obscurus Kitapçısı Sahibi/Seherbaz
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1221
Yaş : 27
Nerden? : Londra
Rp Sevgilim : Aranıyor...
Savaş Tarafım : Z.A.Y.
Yaşım(Rp\'de) : 21
Asam : Tek Boynuzlu At Dokunuşu
Kan Saflığı : Half-Blood
En Belirgin Özelliği : Cesur ve korkusuz, Azıcık ucundan duygusal xD
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 22/06/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
80/100  (80/100)
Rp Gücü:
95/100  (95/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   Paz Haz. 29, 2008 11:18 am

:D:D:D:D Emre Aydın :D:D:D:D

london bridge
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://sanal-sihir-alemi.yetkin-forum.com/
Rachel Summer Bilson
Muggle
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 501
Yaş : 25
Nerden? : Los Angeles
Rp Sevgilim : &#9829;Adam Seth Armstrong&#9829;
Savaş Tarafım : Zümrüdüanka Yoldaşlığı
Yaşım(Rp\'de) : 20
Asam : KéDî PéNÇéSî
Kan Saflığı : Safkan!
En Belirgin Özelliği : Sert Çıkışları
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 28/06/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
50/100  (50/100)
Rp Gücü:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   Paz Haz. 29, 2008 11:50 am

Şarkıyı yazman gerekiyordu. Şrkının adını değil. Ama bilmiyorum :D :D :D

Hava ile bütün su ile bütün, güneşle bütün şehir. (Bilmezseniz darılırım) :D

_________________

-Dαмℓα & €кıη & Aуcα & Aнмєт & Mυяαт & €cє & Dυygυ-
Adam Seth Armstrong♥ Rachel Summer Bilson
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://karanlik-okul.forumotion.com/
Sirius Black
Obscurus Kitapçısı Sahibi/Seherbaz
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1221
Yaş : 27
Nerden? : Londra
Rp Sevgilim : Aranıyor...
Savaş Tarafım : Z.A.Y.
Yaşım(Rp\'de) : 21
Asam : Tek Boynuzlu At Dokunuşu
Kan Saflığı : Half-Blood
En Belirgin Özelliği : Cesur ve korkusuz, Azıcık ucundan duygusal xD
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 22/06/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
80/100  (80/100)
Rp Gücü:
95/100  (95/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   Paz Haz. 29, 2008 11:55 am

onu bilmemek imkansız sanırım BArış Akarsu (hermione sen bakma) bu arada üstteki şarkıyı Fergie söylüyor.

Git gidebildiğin kadar ne yapsam değişmezsin benim gibi seversin ama senin kadar sevilmezsin...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://sanal-sihir-alemi.yetkin-forum.com/
Keira K. Walker
Admin&İksir Prof.&Ravenclaw Sorumlusu
Admin&İksir Prof.&Ravenclaw Sorumlusu
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 3788
Yaş : 26
Nerden? : Paris
Rp Sevgilim : Paul Walker
Savaş Tarafım : Zümrüdüanka Yoldaşlığı
Yaşım(Rp\'de) : 22
Asam : Kedi Pençesi
Kan Saflığı : Safkan
En Belirgin Özelliği : Paranoyaklığı
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 19/04/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
100/100  (100/100)
Rp Gücü:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   Çarş. Tem. 02, 2008 8:13 am

Bilmiyorum

Herşey Dün Gibi İnan Gelir Geçer, Bilemezsek Kıymeti Hayat Bizi İçer[Bitiyorum buna :P ]

_________________

Paul<3Keira

Sevmek için çok geç, kaybetmek için çok erken
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Jennifer Love Dearborn
Biçim Değiştirme Profesörü/Slytherin Bina Sorumlusu
Biçim Değiştirme Profesörü/Slytherin Bina Sorumlusu
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 728
Yaş : 25
Nerden? : California xP
Rp Sevgilim : ARIYORUM xD
Savaş Tarafım : Z.A.Y.
Yaşım(Rp\'de) : 20
Asam : ~Karanlığın Gücü~
Kan Saflığı : safkan
En Belirgin Özelliği : İnatçı | Çılgın | Duygusal(bensel xP) | Haa bi de alınganım bee |
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 06/06/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
100/100  (100/100)
Rp Gücü:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   Çarş. Tem. 02, 2008 9:40 am

Hayko Cepkin

Ya herşeyim ya hiçim , sorma dünya nebiçim , bir kördüğüm ki içim , çözdükçe dolanıyor...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://buyuzamani.forumotion.com/
Keira K. Walker
Admin&İksir Prof.&Ravenclaw Sorumlusu
Admin&İksir Prof.&Ravenclaw Sorumlusu
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 3788
Yaş : 26
Nerden? : Paris
Rp Sevgilim : Paul Walker
Savaş Tarafım : Zümrüdüanka Yoldaşlığı
Yaşım(Rp\'de) : 22
Asam : Kedi Pençesi
Kan Saflığı : Safkan
En Belirgin Özelliği : Paranoyaklığı
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 19/04/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
100/100  (100/100)
Rp Gücü:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   Çarş. Tem. 02, 2008 9:50 am

Aslı

Dursun ister dönsün dünya etrafında..

_________________

Paul<3Keira

Sevmek için çok geç, kaybetmek için çok erken
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Jennifer Love Dearborn
Biçim Değiştirme Profesörü/Slytherin Bina Sorumlusu
Biçim Değiştirme Profesörü/Slytherin Bina Sorumlusu
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 728
Yaş : 25
Nerden? : California xP
Rp Sevgilim : ARIYORUM xD
Savaş Tarafım : Z.A.Y.
Yaşım(Rp\'de) : 20
Asam : ~Karanlığın Gücü~
Kan Saflığı : safkan
En Belirgin Özelliği : İnatçı | Çılgın | Duygusal(bensel xP) | Haa bi de alınganım bee |
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 06/06/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
100/100  (100/100)
Rp Gücü:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   Çarş. Tem. 02, 2008 9:53 am

Teoman :D

Ben gülüş satın alırım , yüzümde bak onca çizgi var...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://buyuzamani.forumotion.com/
Keira K. Walker
Admin&İksir Prof.&Ravenclaw Sorumlusu
Admin&İksir Prof.&Ravenclaw Sorumlusu
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 3788
Yaş : 26
Nerden? : Paris
Rp Sevgilim : Paul Walker
Savaş Tarafım : Zümrüdüanka Yoldaşlığı
Yaşım(Rp\'de) : 22
Asam : Kedi Pençesi
Kan Saflığı : Safkan
En Belirgin Özelliği : Paranoyaklığı
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 19/04/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
100/100  (100/100)
Rp Gücü:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   Çarş. Tem. 02, 2008 9:56 am

Asfalt Dünya :D

Biriyle fena halde konuşmaya ihtiyacım var biriyle fena halde dertleşmeye..

_________________

Paul<3Keira

Sevmek için çok geç, kaybetmek için çok erken
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Jennifer Love Dearborn
Biçim Değiştirme Profesörü/Slytherin Bina Sorumlusu
Biçim Değiştirme Profesörü/Slytherin Bina Sorumlusu
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 728
Yaş : 25
Nerden? : California xP
Rp Sevgilim : ARIYORUM xD
Savaş Tarafım : Z.A.Y.
Yaşım(Rp\'de) : 20
Asam : ~Karanlığın Gücü~
Kan Saflığı : safkan
En Belirgin Özelliği : İnatçı | Çılgın | Duygusal(bensel xP) | Haa bi de alınganım bee |
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 06/06/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
100/100  (100/100)
Rp Gücü:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   Çarş. Tem. 02, 2008 10:02 am

Şebnem Ferah :albino:

Keşke , oyunlar oynamasaydııııııkkkk , üzülmeseeeeyyyyyydiiiii şaaarkılaaaaaar , hala sana yazılıyooorlaaar ... :(
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://buyuzamani.forumotion.com/
Sirius Black
Obscurus Kitapçısı Sahibi/Seherbaz
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1221
Yaş : 27
Nerden? : Londra
Rp Sevgilim : Aranıyor...
Savaş Tarafım : Z.A.Y.
Yaşım(Rp\'de) : 21
Asam : Tek Boynuzlu At Dokunuşu
Kan Saflığı : Half-Blood
En Belirgin Özelliği : Cesur ve korkusuz, Azıcık ucundan duygusal xD
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 22/06/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
80/100  (80/100)
Rp Gücü:
95/100  (95/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   Çarş. Tem. 02, 2008 10:04 am

oh be bildiğim cıktı bi tane YALIN

tepede beyaz bir saray sarayda soytarı bir kral kara haber onun işi sıra kimde ?

_________________



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://sanal-sihir-alemi.yetkin-forum.com/
Jennifer Love Dearborn
Biçim Değiştirme Profesörü/Slytherin Bina Sorumlusu
Biçim Değiştirme Profesörü/Slytherin Bina Sorumlusu
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 728
Yaş : 25
Nerden? : California xP
Rp Sevgilim : ARIYORUM xD
Savaş Tarafım : Z.A.Y.
Yaşım(Rp\'de) : 20
Asam : ~Karanlığın Gücü~
Kan Saflığı : safkan
En Belirgin Özelliği : İnatçı | Çılgın | Duygusal(bensel xP) | Haa bi de alınganım bee |
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 06/06/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
100/100  (100/100)
Rp Gücü:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   Çarş. Tem. 02, 2008 10:06 am

Barış Akarsu :D

Her sabahhhh dooğaaan güneeeeşş , biiir sabaahhh dooğğmaazzz olllduuu!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://buyuzamani.forumotion.com/
Sirius Black
Obscurus Kitapçısı Sahibi/Seherbaz
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1221
Yaş : 27
Nerden? : Londra
Rp Sevgilim : Aranıyor...
Savaş Tarafım : Z.A.Y.
Yaşım(Rp\'de) : 21
Asam : Tek Boynuzlu At Dokunuşu
Kan Saflığı : Half-Blood
En Belirgin Özelliği : Cesur ve korkusuz, Azıcık ucundan duygusal xD
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 22/06/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
80/100  (80/100)
Rp Gücü:
95/100  (95/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   Çarş. Tem. 02, 2008 10:12 am

bilmiyorum ama kulagımı ısırıyo :D :D

bunu kesin bilemicen XD

sana bir şarkı dahaa yapacağımmm adı unuttum seni olacak...unuturum demiştim yaa sözümü tutamadımmm gülümmm öyle biiir unutmakkiiiii zor gelir sanki biiir ölümm

_________________



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://sanal-sihir-alemi.yetkin-forum.com/
Keira K. Walker
Admin&İksir Prof.&Ravenclaw Sorumlusu
Admin&İksir Prof.&Ravenclaw Sorumlusu
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 3788
Yaş : 26
Nerden? : Paris
Rp Sevgilim : Paul Walker
Savaş Tarafım : Zümrüdüanka Yoldaşlığı
Yaşım(Rp\'de) : 22
Asam : Kedi Pençesi
Kan Saflığı : Safkan
En Belirgin Özelliği : Paranoyaklığı
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 19/04/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
100/100  (100/100)
Rp Gücü:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   Çarş. Tem. 02, 2008 9:12 pm

Bilmiyorum :P

Sen hiç hiç oldun mu?.. Birden duruldun mu?.. Bulanıkmış berrakmış her suyu içtin mi?..

_________________

Paul<3Keira

Sevmek için çok geç, kaybetmek için çok erken
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Jennifer Love Dearborn
Biçim Değiştirme Profesörü/Slytherin Bina Sorumlusu
Biçim Değiştirme Profesörü/Slytherin Bina Sorumlusu
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 728
Yaş : 25
Nerden? : California xP
Rp Sevgilim : ARIYORUM xD
Savaş Tarafım : Z.A.Y.
Yaşım(Rp\'de) : 20
Asam : ~Karanlığın Gücü~
Kan Saflığı : safkan
En Belirgin Özelliği : İnatçı | Çılgın | Duygusal(bensel xP) | Haa bi de alınganım bee |
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 06/06/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
100/100  (100/100)
Rp Gücü:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   Perş. Tem. 03, 2008 1:27 pm

Şebnem Feraah!! Çok severim o şarkısını :albino:


Üzüüülllmeeee , yarına kadddaaar dineeeceeeekkk uu Bu rüzgaaar daa bitecekk , sonundaaaaaa eskiyen sen olmaa uu
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://buyuzamani.forumotion.com/
Hermione Granger
5. Sınıf Gryffindor Öğrencisi
5. Sınıf Gryffindor Öğrencisi
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1175
Yaş : 27
Nerden? : Olmak istediğim yerin az uzağından...
Rp Sevgilim : &#8226;&#9679;&#9702;Jack Sparrow&#9702;&#9679;&#8226; Biri var ki.. O kendini biliyo[R]
Savaş Tarafım : Samimi olmayı vaad edebilirim, tarafsız olmayı AsLa! ---> -Dumbledore's Army-
Yaşım(Rp\'de) : 15 [aslı=16,5]
Asam : ~Kalp Çakrası~
Kan Saflığı : Muggle doğumlu~
En Belirgin Özelliği : cesur
Ruh haliniz :
Kayıt tarihi : 24/04/08

Kişi sayfası
Büyü Gücü Büyü Gücü:
10/100  (10/100)
Rp Gücü:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????   Salı Tem. 08, 2008 3:28 am

Vallaa çözemedim :scratch:



Umuudum masalllardakii gibi... Sen sev beniii ...

_________________
Özledim... Hepinizi, herşeyi çok özledim...

Enes bu takım mükemmeel!! (: alkıs
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://hogwarts.turkforumpro.com
 
alttaki bu şarkıyı kim söylüyo ????
Sayfa başına dön 
5 sayfadaki 9 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: |>Rp Out :: Muggle'ca :: Forum Oyunları-
Buraya geçin: